Naistentyö

Seurakunnan naistentyö

Seurakunnan HELMI-naistentyö

Seurakunnassamme tehtävä naistentyö pyrkii kokoamaan seinäjokisia ja muita eteläpohjalaisia naisia iästä ja siviilisäädystä riippumatta yhteen, nauttimaan hengellisestä yhteydestä ja rakentumaan Sanan kuulosta. Tilaisuuksissa on yleensä joku vieraileva puhuja. Aikaa pyritään järjestämään tarvittaessa myös sielujamme hoitaviin yhteisiin keskusteluihin ja henkilökohtaiseen rukoukseen. Pääpaino tässä työmuodossa on tietenkin hengellisessä ulottuvuudessa, siinä, että naisina ja ihmisinä tulisimme Jumalan kohtaamiksi ja korjaamiksi suolaisen Sanan saarnan kautta. Myöskin musiikinnälkäisille löytyy aina jotakin hyvää tarjottavaa. Kaikki naiset ovat tervetulleita nuorista muoriin!

Naistyötiimin jäsenet: Johanna Huttunen, Maria Metsäpelto, Sirpa Pentinmäki, Sara Saarela, Jenni Favorin-Hoisko, Heidi Pakkala, Anna Orava.

HELMI-illat pidetään Vellamosalissa torstaisin, n. kerran kuukaudessa, tervetuloa!

Naistentyö