solutyö

Seurakunnassa on soluja hiukan yli toistakymmentä. Suurin osa soluista on joko mies- tai naissoluja, perhesoluja, raamattupiirejä ja myös esimerkiksi  moottoripyöräteemalla kulkeva solu. Jotkut kokoontuvat viikoittain, toiset pari kertaa kuukaudessa, toiset muutaman kerran vuodessa ja toiset sopivat kokoontumiset tarpeen mukaan ja/tai sen mukaan, miten ehtivät. Monenlainen käytäntö on rikkautta. Seurakunnassamme on ollut pienryhmiä pitkälti toistakymmentä vuotta ja jotkut solut ovatkin kokoontuneet pitkään.

Sinun ei tarvitse jäädä seurakunnassa yksin, vaan kotiryhmän avulla voit saada kokea olevasi osa seurakuntaan.

Seurakuntamme suosittelee käytettäväksi solutyön tukena valmista materiaalia, johon voit tutustua alla olevan linkin kautta.

Seurakunnan pienryhmät